alleen telefonisch contact gehad, daarin werd aangegeven dat er dit jaar geen ruimte meer was om de klus uit te voeren.
Helaas voor ons, maar wel eerlijk en duidelijk.Bas uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
Een vriendelijke vakman die goed en degelijk werk levert, zich aan afspraken houdt, alles keurig achterlaat en mee denkt. Een prima ervaring dus.Riet uit Arnhem
Prettig contact. Eerlijk en kritisch.
Helaas opdracht niet uitgevoerd ivm tijdgebrek.Antoinet uit Oosterbeek
zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
Vriendelijke en goed meedenkende klusser.Patrick uit Arnhem
Vakkundige klussenier die meedenkt met de klantG. uit Arnhem
We hebben lang moeten wachten maar het resultaat is erg mooi geworden.Herman uit Arnhem
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
na een aanvankelijk wat moeilijke start door een misverstand is alles prima en tot volle tevredenheid verlopen.
Vakkundig en keurig werk, alles netjes achtergelaten en heb daarom meteen een tweede opdracht gegeven.I. uit Arnhem
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
hij heeft mij persoonlijk telefonisch benaderd na.a.v.de aanvraag schilderwerk keuken om de termijn van uitvoering te noemen maar het was voor mij wat te lang; er was dus geen offerte nodig. Na aantal weken nogmaals door hem benaderd of de klus inmiddels gebeurd was of hij de aanvraag toch nog in behandeling moest nemen. Uiterst correcte behandeling van mijn aanvraag.Ruud uit Arnhem
Plezierig contact en helder en duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en levert kwaliteitGerhard uit Oosterbeek