Zeer toegewijde vakman die zorgvuldig zijn werk voorbereid en uiterst klantgericht de klus uitvoert. Denkt goed na over de eventuele verschillende mogelijkheden voor het werk en komt zelf ook met uitstekende alternatieven! Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen, alhoewel ik mij realiseer dat Francois door zijn vakmanschap en klantvriendelijkheid soms maanden tevoren volgeboekt is. Gelukkig weet hij voor mij nog altijd een gaatje te vinden, al is het in zijn -spaarzame- vrije tijd. Ik zou willen dat alle vakmensen zo zouden werken als Francois.Reinoud uit Nijmegen
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
Francois is super vriendelijk, betrouwbaar en een harde werker. Werkt erg netjes, niet alleen in de ruimte van de werkzaamheden, maar ook in en rondom het huis. Regelt alles netjes. Als er een vroege levering van materiaal komt, zorgt hij dat hij erbij is. Laat niets aan het toeval over. Heeft ons echt de zorgen rondom de verbouwing ontnomen.Paul uit Velp
Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
Vakkundige klussenier die meedenkt met de klantG. uit Arnhem
Zeer positief, goede communicatie, zeer vriendelijk en werk perfect uitgevoerd!Marlieke uit Arnhem
François denkt goed mee, luistert heel goed naar de wensen en komt zelf met goede ideeën. Hij werkt heel zorgvuldig en precies, we zijn erg tevreden over onze nieuwe zolder.Johan en Gudrun uit Arnhem
Nette uitvoering van de werkzaamheden en alles volgens afspraak. Zeer klant vriendelijke opstelling en altijd samen op zoek naar oplossingen.Geert uit Arnhem
François kwam de situatie bekijken, stelde vragen over wat mijn wensen en verwachtingen waren en kwam toen met een mogelijke oplossing. Daarna gaf hij mij de ruimte om te bedenken of ik hem al dan niet de opdracht gunde (fijn!). Hij heeft de klus vooral heel gewetensvol uitgevoerd en hij heeft mij voldoende geïnformeerd over wat hij gedaan heeft, hoe en waarom. Een prettige, rustige man in de omgang en een heel mooi resultaat. Kortom: ik ben erg tevreden en heb gisteren aan een vriend die een klusjesman zoekt, François' telefoonnummer doorgegeven. Bedankt!Saskia uit Arnhem
Wij zijn erg blij met zowel het traject als de uiteindelijk invulling. Francois is een vakman die creatief en klantgericht meedenkt over de beste oplossing en ook tussentijds checkt of het traject goed loopt, apart langs kwam om een kleurstaal te checken bijvoorbeeld.
Het was best een technisch lastige klus en we zijn super tevreden zowel met de technische uitvoering, de materialen, de afwerking en de service die we kregen. We kunnen Francois iedereen warm aanbevelen!R. uit Arnhem
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth
Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
Ik zou hem "normaal" definiëren, maar na 8 jaar in Nederland moet ik merken dat François "buiten" normaal is.
Hij is de enige klusman die voldoet aan basis wensen die ik nooit heb gezin in andere (duur of minder duur) vakmannen:
1 Hij snapt wat de klant wil en doet hem best om de wensen van de klant te realiseren;
2 Hij denkt mee aan specifieke oplossingen;
3 Hij is duidelijk in wat hij prima kan doen; gewoon kan doen; en wat gewoon niet kan;
4 Eerlijk vanaf de begin over prijzen en kosten;
5 Hij probeert altijd de klus netjes uitvoeren.Livio uit Wageningen
PrettigMarlijn uit Bemmel
We hebben lang moeten wachten maar het resultaat is erg mooi geworden.Herman uit Arnhem