De heer Morien is vriendelijk en beleefd, energiek en enthousiast, werkt nauwkeurig, denkt met je mee, overlegt over keuzes die gemaakt moeten worden, werkt netjes en ruimt alles op. Hij vindt het belangrijk dat de klant tevreden is.Berdien uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
Hij is vriendelijk, werkt netjes en overlegt.Heidi uit Arnhem
Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek
Francois is super vriendelijk, betrouwbaar en een harde werker. Werkt erg netjes, niet alleen in de ruimte van de werkzaamheden, maar ook in en rondom het huis. Regelt alles netjes. Als er een vroege levering van materiaal komt, zorgt hij dat hij erbij is. Laat niets aan het toeval over. Heeft ons echt de zorgen rondom de verbouwing ontnomen.Paul uit Velp
Prettig, kwaliteit/vakmanschapTon uit Arnhem
François is erg prettig in de omgang. Een heel nette man. Denkt goed mee, stelt veel vragen, komt afspraken na, werkt netjes, communiceert goed. We zijn tevreden met het resultaat! We raden François van harte aan!Miranda uit Driel
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth
Nette uitvoering van de werkzaamheden en alles volgens afspraak. Zeer klant vriendelijke opstelling en altijd samen op zoek naar oplossingen.Geert uit Arnhem
Prettig contact. Eerlijk en kritisch.
Helaas opdracht niet uitgevoerd ivm tijdgebrek.Antoinet uit Oosterbeek
alleen telefonisch contact gehad, daarin werd aangegeven dat er dit jaar geen ruimte meer was om de klus uit te voeren.
Helaas voor ons, maar wel eerlijk en duidelijk.Bas uit Arnhem
Snel en netjes. Binnen budget en tijdsbestek. Meedenkend.E.a. uit Nijmegen
Prettig in de omgang, harde werker, vakbekwaam, helder overleg, schappelijk, klussen uitstekend uitgevoerd.Dick uit Arnhem
Zeer positief, goede communicatie, zeer vriendelijk en werk perfect uitgevoerd!Marlieke uit Arnhem
François denkt goed mee, luistert heel goed naar de wensen en komt zelf met goede ideeën. Hij werkt heel zorgvuldig en precies, we zijn erg tevreden over onze nieuwe zolder.Johan en Gudrun uit Arnhem