Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
Zeer prettig/vriendelijk. Meedenkend in oplossingen. Gedegen/precies. Pakt verantwoordelijkheid.Jan uit Nijmegen
Helemaal top. Deze man snapt wat het betekent om verantwoordelijkheid te nemen en hoe je een klant blij maakt. Niet klakkeloos een klus uitvoeren maar ons helpen de juiste keuze te maken voor het beste resultaat en dat dan keurig volgens afspraak, binnen de tijd en het budget uitvoeren. Daarnaast ook gewoon een fijn persoon. We zullen François zeker vaker vragen.Laurens uit Arnhem
François is een klussenier die eerlijk aangeeft wat hij wel en niet voor je kan doen.
Hij is niet de goedkoopste maar doet wat hij beloofd.Cees uit Arnhem
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
Nette uitvoering van de werkzaamheden en alles volgens afspraak. Zeer klant vriendelijke opstelling en altijd samen op zoek naar oplossingen.Geert uit Arnhem
Heel vakkundig, goed werk, luistert goed en denkt mee. uit Arnhem
Snel en netjes. Binnen budget en tijdsbestek. Meedenkend.E.a. uit Nijmegen
Reageerde binnen een uur op mijn aanvraag, dat was heel prettig. Erg jammer dat hij het komende half jaar volgeboekt zit.Nicole uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
We hebben lang moeten wachten maar het resultaat is erg mooi geworden.Herman uit Arnhem
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst