Zeer prettig/vriendelijk. Meedenkend in oplossingen. Gedegen/precies. Pakt verantwoordelijkheid.Jan uit Nijmegen
François denkt goed mee, luistert heel goed naar de wensen en komt zelf met goede ideeën. Hij werkt heel zorgvuldig en precies, we zijn erg tevreden over onze nieuwe zolder.Johan en Gudrun uit Arnhem
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
Prima vakman die zijn afspraken nakomtBouko uit Arnhem
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
alleen telefonisch contact gehad, daarin werd aangegeven dat er dit jaar geen ruimte meer was om de klus uit te voeren.
Helaas voor ons, maar wel eerlijk en duidelijk.Bas uit Arnhem
François is een klussenier die eerlijk aangeeft wat hij wel en niet voor je kan doen.
Hij is niet de goedkoopste maar doet wat hij beloofd.Cees uit Arnhem
Snel en netjes. Binnen budget en tijdsbestek. Meedenkend.E.a. uit Nijmegen
Wij zijn erg blij met zowel het traject als de uiteindelijk invulling. Francois is een vakman die creatief en klantgericht meedenkt over de beste oplossing en ook tussentijds checkt of het traject goed loopt, apart langs kwam om een kleurstaal te checken bijvoorbeeld.
Het was best een technisch lastige klus en we zijn super tevreden zowel met de technische uitvoering, de materialen, de afwerking en de service die we kregen. We kunnen Francois iedereen warm aanbevelen!R. uit Arnhem
Zeer positief, goede communicatie, zeer vriendelijk en werk perfect uitgevoerd!Marlieke uit Arnhem
Heel vriendelijk, snelle response, erg druk waardoor dit jaar geen tijd meer is voor mijn klus.Brigitte uit Doorwerth
Prettig contact. Eerlijk en kritisch.
Helaas opdracht niet uitgevoerd ivm tijdgebrek.Antoinet uit Oosterbeek