Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
Ik zou hem "normaal" definiëren, maar na 8 jaar in Nederland moet ik merken dat François "buiten" normaal is.
Hij is de enige klusman die voldoet aan basis wensen die ik nooit heb gezin in andere (duur of minder duur) vakmannen:
1 Hij snapt wat de klant wil en doet hem best om de wensen van de klant te realiseren;
2 Hij denkt mee aan specifieke oplossingen;
3 Hij is duidelijk in wat hij prima kan doen; gewoon kan doen; en wat gewoon niet kan;
4 Eerlijk vanaf de begin over prijzen en kosten;
5 Hij probeert altijd de klus netjes uitvoeren.Livio uit Wageningen
We hebben lang moeten wachten maar het resultaat is erg mooi geworden.Herman uit Arnhem
Zeer toegewijde vakman die zorgvuldig zijn werk voorbereid en uiterst klantgericht de klus uitvoert. Denkt goed na over de eventuele verschillende mogelijkheden voor het werk en komt zelf ook met uitstekende alternatieven! Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen, alhoewel ik mij realiseer dat Francois door zijn vakmanschap en klantvriendelijkheid soms maanden tevoren volgeboekt is. Gelukkig weet hij voor mij nog altijd een gaatje te vinden, al is het in zijn -spaarzame- vrije tijd. Ik zou willen dat alle vakmensen zo zouden werken als Francois.Reinoud uit Nijmegen
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom
zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
Een man die heel duidelijk is en er niet om heen draait
Hij overlegt alles met wat die gaat doen en komt met eventuele alternatieven
Een man die serieus werkt met af en toe een grap
Hij werkt veilig en is sociaal
Hij laat net zoals elke werker af een toe een steek vallen maar zal er alles aan doen om het op te lossen
Kortom naar onze ogen een vakman die het zeker kan
Mvg killianspekleKillian uit Arnhem
Eerlijk, betrouwbaar, kennis in wat hij doet, overleg met de klant wat zij willen, komt met oplossingen, kortom een super klussenier.Melanie uit Elst
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
Prettig in de omgang, harde werker, vakbekwaam, helder overleg, schappelijk, klussen uitstekend uitgevoerd.Dick uit Arnhem
het eerste contact verliep door een vergissing moeizaam, daarna alle lof voor de vlotte afwerking van alles. Zeer netjes afgewerkt , alles keurig opgeruimd, erg tevreden over het geheel . Intussen alweer nieuwe werkzaamheden met hem afgesproken, wederom snelle reactie.Mevr. I. uit arnhem
Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
François denkt goed mee, luistert heel goed naar de wensen en komt zelf met goede ideeën. Hij werkt heel zorgvuldig en precies, we zijn erg tevreden over onze nieuwe zolder.Johan en Gudrun uit Arnhem