Wij zijn erg blij met zowel het traject als de uiteindelijk invulling. Francois is een vakman die creatief en klantgericht meedenkt over de beste oplossing en ook tussentijds checkt of het traject goed loopt, apart langs kwam om een kleurstaal te checken bijvoorbeeld.
Het was best een technisch lastige klus en we zijn super tevreden zowel met de technische uitvoering, de materialen, de afwerking en de service die we kregen. We kunnen Francois iedereen warm aanbevelen!R. uit Arnhem
Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
hij heeft mij persoonlijk telefonisch benaderd na.a.v.de aanvraag schilderwerk keuken om de termijn van uitvoering te noemen maar het was voor mij wat te lang; er was dus geen offerte nodig. Na aantal weken nogmaals door hem benaderd of de klus inmiddels gebeurd was of hij de aanvraag toch nog in behandeling moest nemen. Uiterst correcte behandeling van mijn aanvraag.Ruud uit Arnhem
Aardig man die nauwgezet werkt en niet tevreden is voordat de klant tevreden is. Verder is hij prettig in de omgang: tijdens het uitvoeren van de klussen hebben we gezellig over van alles gepraat.J. uit Nijmegen
Prettig contact. Eerlijk en kritisch.
Helaas opdracht niet uitgevoerd ivm tijdgebrek.Antoinet uit Oosterbeek
Een vriendelijke vakman die goed en degelijk werk levert, zich aan afspraken houdt, alles keurig achterlaat en mee denkt. Een prima ervaring dus.Riet uit Arnhem
Heel vakkundig, goed werk, luistert goed en denkt mee. uit Arnhem
Eerlijk en duidelijk in zijn advies, adviseert en overlegt met klant over wensen van de klant.
Werkt schoon en netjes.
Een vakbekwame man voor elke klusEric uit Arnhem
Nette uitvoering van de werkzaamheden en alles volgens afspraak. Zeer klant vriendelijke opstelling en altijd samen op zoek naar oplossingen.Geert uit Arnhem
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
Prettig, kwaliteit/vakmanschapTon uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
Hij is vriendelijk, werkt netjes en overlegt.Heidi uit Arnhem
Een prima vakman! dat gebeurt bijna nooit in Nederland!
Hij denkt aan de wensen van de klant en denkt ook mee aan moeilijk oplossing;
Heerlijk over wat hij kan doen en over de prijs.
Volgens me zijn deze "normale" characteristics voor elke vakman die meer dan 1 jaar ervaring heeft; maar gezien de erg laag kwaliteit van de vakman in nederland, maakt François een unique uitstekende klusserL uit Wageningen