Wij zijn erg blij met zowel het traject als de uiteindelijk invulling. Francois is een vakman die creatief en klantgericht meedenkt over de beste oplossing en ook tussentijds checkt of het traject goed loopt, apart langs kwam om een kleurstaal te checken bijvoorbeeld.
Het was best een technisch lastige klus en we zijn super tevreden zowel met de technische uitvoering, de materialen, de afwerking en de service die we kregen. We kunnen Francois iedereen warm aanbevelen!R. uit Arnhem
Levert goed en degelijk werkKarel uit Arnhem
François is een betrokken persoon die helder en duidelijk communiceert. Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Heeft kennis van zaken en dat is terug te zien in het eindresultaat.Joke uit Oosterbeek
Heel vakkundig, goed werk, luistert goed en denkt mee. uit Arnhem
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom
Prettig contact. Eerlijk en kritisch.
Helaas opdracht niet uitgevoerd ivm tijdgebrek.Antoinet uit Oosterbeek
het eerste contact verliep door een vergissing moeizaam, daarna alle lof voor de vlotte afwerking van alles. Zeer netjes afgewerkt , alles keurig opgeruimd, erg tevreden over het geheel . Intussen alweer nieuwe werkzaamheden met hem afgesproken, wederom snelle reactie.Mevr. I. uit arnhem
Ik zou hem "normaal" definiëren, maar na 8 jaar in Nederland moet ik merken dat François "buiten" normaal is.
Hij is de enige klusman die voldoet aan basis wensen die ik nooit heb gezin in andere (duur of minder duur) vakmannen:
1 Hij snapt wat de klant wil en doet hem best om de wensen van de klant te realiseren;
2 Hij denkt mee aan specifieke oplossingen;
3 Hij is duidelijk in wat hij prima kan doen; gewoon kan doen; en wat gewoon niet kan;
4 Eerlijk vanaf de begin over prijzen en kosten;
5 Hij probeert altijd de klus netjes uitvoeren.Livio uit Wageningen
Nette uitvoering van de werkzaamheden en alles volgens afspraak. Zeer klant vriendelijke opstelling en altijd samen op zoek naar oplossingen.Geert uit Arnhem
Eerlijk, betrouwbaar, kennis in wat hij doet, overleg met de klant wat zij willen, komt met oplossingen, kortom een super klussenier.Melanie uit Elst
Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
Een vriendelijke vakman die goed en degelijk werk levert, zich aan afspraken houdt, alles keurig achterlaat en mee denkt. Een prima ervaring dus.Riet uit Arnhem
Een prima vakman! dat gebeurt bijna nooit in Nederland!
Hij denkt aan de wensen van de klant en denkt ook mee aan moeilijk oplossing;
Heerlijk over wat hij kan doen en over de prijs.
Volgens me zijn deze "normale" characteristics voor elke vakman die meer dan 1 jaar ervaring heeft; maar gezien de erg laag kwaliteit van de vakman in nederland, maakt François een unique uitstekende klusserL uit Wageningen
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth