Prima vakman die zijn afspraken nakomtBouko uit Arnhem
François denkt goed mee, luistert heel goed naar de wensen en komt zelf met goede ideeën. Hij werkt heel zorgvuldig en precies, we zijn erg tevreden over onze nieuwe zolder.Johan en Gudrun uit Arnhem
Hij belde binnen een paar uur al on advies te geven. Het advies was om met de leverancier/merk van de ramen contact op te nemen. EEn erg vriendelijke man en ik was heel blij met zijn advies.Tamara uit Arnhem
François is een betrokken persoon die helder en duidelijk communiceert. Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Heeft kennis van zaken en dat is terug te zien in het eindresultaat.Joke uit Oosterbeek
Plezierig contact en helder en duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en levert kwaliteitGerhard uit Oosterbeek
goed werk geleverd, prettig in de omgangNiek uit Opheusden
Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek
Vakkundig, zeer vriendelijk. Goede communicatie. Kortom, prima. Wij vragen hem zeker terug voor een andere klus.Carolien uit Arnhem
Vakkundige klussenier die meedenkt met de klantG. uit Arnhem
alleen telefonisch contact gehad, daarin werd aangegeven dat er dit jaar geen ruimte meer was om de klus uit te voeren.
Helaas voor ons, maar wel eerlijk en duidelijk.Bas uit Arnhem
Vriendelijke en goed meedenkende klusser.Patrick uit Arnhem
hij heeft mij persoonlijk telefonisch benaderd na.a.v.de aanvraag schilderwerk keuken om de termijn van uitvoering te noemen maar het was voor mij wat te lang; er was dus geen offerte nodig. Na aantal weken nogmaals door hem benaderd of de klus inmiddels gebeurd was of hij de aanvraag toch nog in behandeling moest nemen. Uiterst correcte behandeling van mijn aanvraag.Ruud uit Arnhem
PrettigMarlijn uit Bemmel