Francois is super vriendelijk, betrouwbaar en een harde werker. Werkt erg netjes, niet alleen in de ruimte van de werkzaamheden, maar ook in en rondom het huis. Regelt alles netjes. Als er een vroege levering van materiaal komt, zorgt hij dat hij erbij is. Laat niets aan het toeval over. Heeft ons echt de zorgen rondom de verbouwing ontnomen.Paul uit Velp
Zeer toegewijde vakman die zorgvuldig zijn werk voorbereid en uiterst klantgericht de klus uitvoert. Denkt goed na over de eventuele verschillende mogelijkheden voor het werk en komt zelf ook met uitstekende alternatieven! Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen, alhoewel ik mij realiseer dat Francois door zijn vakmanschap en klantvriendelijkheid soms maanden tevoren volgeboekt is. Gelukkig weet hij voor mij nog altijd een gaatje te vinden, al is het in zijn -spaarzame- vrije tijd. Ik zou willen dat alle vakmensen zo zouden werken als Francois.Reinoud uit Nijmegen
goed werk geleverd, prettig in de omgangNiek uit Opheusden
Heel vakkundig, goed werk, luistert goed en denkt mee. uit Arnhem
François is een klussenier die eerlijk aangeeft wat hij wel en niet voor je kan doen.
Hij is niet de goedkoopste maar doet wat hij beloofd.Cees uit Arnhem
Heel vriendelijk, snelle response, erg druk waardoor dit jaar geen tijd meer is voor mijn klus.Brigitte uit Doorwerth
Een vriendelijke vakman die goed en degelijk werk levert, zich aan afspraken houdt, alles keurig achterlaat en mee denkt. Een prima ervaring dus.Riet uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
Prettig contact. Eerlijk en kritisch.
Helaas opdracht niet uitgevoerd ivm tijdgebrek.Antoinet uit Oosterbeek
Een prima vakman! dat gebeurt bijna nooit in Nederland!
Hij denkt aan de wensen van de klant en denkt ook mee aan moeilijk oplossing;
Heerlijk over wat hij kan doen en over de prijs.
Volgens me zijn deze "normale" characteristics voor elke vakman die meer dan 1 jaar ervaring heeft; maar gezien de erg laag kwaliteit van de vakman in nederland, maakt François een unique uitstekende klusserL uit Wageningen
Goed ,zorgvuldige administratie beleefd en komt de afspraken zeer goed na.Henk uit Arnhem
Hij is vriendelijk, werkt netjes en overlegt.Heidi uit Arnhem
Een man die heel duidelijk is en er niet om heen draait
Hij overlegt alles met wat die gaat doen en komt met eventuele alternatieven
Een man die serieus werkt met af en toe een grap
Hij werkt veilig en is sociaal
Hij laat net zoals elke werker af een toe een steek vallen maar zal er alles aan doen om het op te lossen
Kortom naar onze ogen een vakman die het zeker kan
Mvg killianspekleKillian uit Arnhem
Plezierig contact en helder en duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en levert kwaliteitGerhard uit Oosterbeek