Een vriendelijke vakman die goed en degelijk werk levert, zich aan afspraken houdt, alles keurig achterlaat en mee denkt. Een prima ervaring dus.Riet uit Arnhem
Helemaal top. Deze man snapt wat het betekent om verantwoordelijkheid te nemen en hoe je een klant blij maakt. Niet klakkeloos een klus uitvoeren maar ons helpen de juiste keuze te maken voor het beste resultaat en dat dan keurig volgens afspraak, binnen de tijd en het budget uitvoeren. Daarnaast ook gewoon een fijn persoon. We zullen François zeker vaker vragen.Laurens uit Arnhem
Eerlijk, betrouwbaar, kennis in wat hij doet, overleg met de klant wat zij willen, komt met oplossingen, kortom een super klussenier.Melanie uit Elst
Prettig in de omgang, harde werker, vakbekwaam, helder overleg, schappelijk, klussen uitstekend uitgevoerd.Dick uit Arnhem
Zeer prettig/vriendelijk. Meedenkend in oplossingen. Gedegen/precies. Pakt verantwoordelijkheid.Jan uit Nijmegen
Heel vakkundig, goed werk, luistert goed en denkt mee. uit Arnhem
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
Reageerde binnen een uur op mijn aanvraag, dat was heel prettig. Erg jammer dat hij het komende half jaar volgeboekt zit.Nicole uit Arnhem
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom
Zeer positief, goede communicatie, zeer vriendelijk en werk perfect uitgevoerd!Marlieke uit Arnhem
Prettig, kwaliteit/vakmanschapTon uit Arnhem
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
Vakkundig, zeer vriendelijk. Goede communicatie. Kortom, prima. Wij vragen hem zeker terug voor een andere klus.Carolien uit Arnhem
zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
alleen telefonisch contact gehad, daarin werd aangegeven dat er dit jaar geen ruimte meer was om de klus uit te voeren.
Helaas voor ons, maar wel eerlijk en duidelijk.Bas uit Arnhem