Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek
François heeft een bedstee bij ons afgemaakt die een ander klusbedrijf was begonnen met bouwen. Het andere klus bedrijf heeft de bedstee kwalitatief niet goed in elkaar gezet hierdoor kwam François voor behoorlijk wat uitdagingen te staan en moest hij recht maken wat niet recht was. Hij ging deze uitdaging niet uit de weg en was creatief in de juiste oplossingen. Wij zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat en blij dat François iets af heeft kunnen/willen maken wat een andere klusser had achtergelaten.Kim uit Arnhem
We hebben lang moeten wachten maar het resultaat is erg mooi geworden.Herman uit Arnhem
Heel vriendelijk, snelle response, erg druk waardoor dit jaar geen tijd meer is voor mijn klus.Brigitte uit Doorwerth
zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
François is een betrokken persoon die helder en duidelijk communiceert. Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Heeft kennis van zaken en dat is terug te zien in het eindresultaat.Joke uit Oosterbeek
Zeer toegewijde vakman die zorgvuldig zijn werk voorbereid en uiterst klantgericht de klus uitvoert. Denkt goed na over de eventuele verschillende mogelijkheden voor het werk en komt zelf ook met uitstekende alternatieven! Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen, alhoewel ik mij realiseer dat Francois door zijn vakmanschap en klantvriendelijkheid soms maanden tevoren volgeboekt is. Gelukkig weet hij voor mij nog altijd een gaatje te vinden, al is het in zijn -spaarzame- vrije tijd. Ik zou willen dat alle vakmensen zo zouden werken als Francois.Reinoud uit Nijmegen
Prettig in de omgang, harde werker, vakbekwaam, helder overleg, schappelijk, klussen uitstekend uitgevoerd.Dick uit Arnhem
Reageerde binnen een uur op mijn aanvraag, dat was heel prettig. Erg jammer dat hij het komende half jaar volgeboekt zit.Nicole uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
Ik zou hem "normaal" definiëren, maar na 8 jaar in Nederland moet ik merken dat François "buiten" normaal is.
Hij is de enige klusman die voldoet aan basis wensen die ik nooit heb gezin in andere (duur of minder duur) vakmannen:
1 Hij snapt wat de klant wil en doet hem best om de wensen van de klant te realiseren;
2 Hij denkt mee aan specifieke oplossingen;
3 Hij is duidelijk in wat hij prima kan doen; gewoon kan doen; en wat gewoon niet kan;
4 Eerlijk vanaf de begin over prijzen en kosten;
5 Hij probeert altijd de klus netjes uitvoeren.Livio uit Wageningen
Hij belde binnen een paar uur al on advies te geven. Het advies was om met de leverancier/merk van de ramen contact op te nemen. EEn erg vriendelijke man en ik was heel blij met zijn advies.Tamara uit Arnhem