Hij belde binnen een paar uur al on advies te geven. Het advies was om met de leverancier/merk van de ramen contact op te nemen. EEn erg vriendelijke man en ik was heel blij met zijn advies.Tamara uit Arnhem
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst
François is een klussenier die eerlijk aangeeft wat hij wel en niet voor je kan doen.
Hij is niet de goedkoopste maar doet wat hij beloofd.Cees uit Arnhem
Zeer toegewijde vakman die zorgvuldig zijn werk voorbereid en uiterst klantgericht de klus uitvoert. Denkt goed na over de eventuele verschillende mogelijkheden voor het werk en komt zelf ook met uitstekende alternatieven! Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen, alhoewel ik mij realiseer dat Francois door zijn vakmanschap en klantvriendelijkheid soms maanden tevoren volgeboekt is. Gelukkig weet hij voor mij nog altijd een gaatje te vinden, al is het in zijn -spaarzame- vrije tijd. Ik zou willen dat alle vakmensen zo zouden werken als Francois.Reinoud uit Nijmegen
Plezierig contact en helder en duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en levert kwaliteitGerhard uit Oosterbeek
na een aanvankelijk wat moeilijke start door een misverstand is alles prima en tot volle tevredenheid verlopen.
Vakkundig en keurig werk, alles netjes achtergelaten en heb daarom meteen een tweede opdracht gegeven.I. uit Arnhem
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom
zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
De heer Morien is vriendelijk en beleefd, energiek en enthousiast, werkt nauwkeurig, denkt met je mee, overlegt over keuzes die gemaakt moeten worden, werkt netjes en ruimt alles op. Hij vindt het belangrijk dat de klant tevreden is.Berdien uit Arnhem
Reageerde binnen een uur op mijn aanvraag, dat was heel prettig. Erg jammer dat hij het komende half jaar volgeboekt zit.Nicole uit Arnhem
Eerlijk en duidelijk in zijn advies, adviseert en overlegt met klant over wensen van de klant.
Werkt schoon en netjes.
Een vakbekwame man voor elke klusEric uit Arnhem