Plezierig contact en helder en duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en levert kwaliteitGerhard uit Oosterbeek
Vriendelijke en goed meedenkende klusser.Patrick uit Arnhem
Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
Snel en netjes. Binnen budget en tijdsbestek. Meedenkend.E.a. uit Nijmegen
Francois is super vriendelijk, betrouwbaar en een harde werker. Werkt erg netjes, niet alleen in de ruimte van de werkzaamheden, maar ook in en rondom het huis. Regelt alles netjes. Als er een vroege levering van materiaal komt, zorgt hij dat hij erbij is. Laat niets aan het toeval over. Heeft ons echt de zorgen rondom de verbouwing ontnomen.Paul uit Velp
Een vriendelijke vakman die goed en degelijk werk levert, zich aan afspraken houdt, alles keurig achterlaat en mee denkt. Een prima ervaring dus.Riet uit Arnhem
François kwam de situatie bekijken, stelde vragen over wat mijn wensen en verwachtingen waren en kwam toen met een mogelijke oplossing. Daarna gaf hij mij de ruimte om te bedenken of ik hem al dan niet de opdracht gunde (fijn!). Hij heeft de klus vooral heel gewetensvol uitgevoerd en hij heeft mij voldoende geïnformeerd over wat hij gedaan heeft, hoe en waarom. Een prettige, rustige man in de omgang en een heel mooi resultaat. Kortom: ik ben erg tevreden en heb gisteren aan een vriend die een klusjesman zoekt, François' telefoonnummer doorgegeven. Bedankt!Saskia uit Arnhem
Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek
Heel vriendelijk, snelle response, erg druk waardoor dit jaar geen tijd meer is voor mijn klus.Brigitte uit Doorwerth
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
Goed ,zorgvuldige administratie beleefd en komt de afspraken zeer goed na.Henk uit Arnhem