François is een hele deskundige, meedenkende,professionele, vriendelijke, precieze vakman!
Ik ben heel blij met de zolderverbouwing die François gedaan heeft.W. uit Elst
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem
Vriendelijke en goed meedenkende klusser.Patrick uit Arnhem
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst
Aardig man die nauwgezet werkt en niet tevreden is voordat de klant tevreden is. Verder is hij prettig in de omgang: tijdens het uitvoeren van de klussen hebben we gezellig over van alles gepraat.J. uit Nijmegen
Een prima vakman! dat gebeurt bijna nooit in Nederland!
Hij denkt aan de wensen van de klant en denkt ook mee aan moeilijk oplossing;
Heerlijk over wat hij kan doen en over de prijs.
Volgens me zijn deze "normale" characteristics voor elke vakman die meer dan 1 jaar ervaring heeft; maar gezien de erg laag kwaliteit van de vakman in nederland, maakt François een unique uitstekende klusserL uit Wageningen
Vakkundige klussenier die meedenkt met de klantG. uit Arnhem
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
Zeer positief, goede communicatie, zeer vriendelijk en werk perfect uitgevoerd!Marlieke uit Arnhem
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
Eerlijk en duidelijk in zijn advies, adviseert en overlegt met klant over wensen van de klant.
Werkt schoon en netjes.
Een vakbekwame man voor elke klusEric uit Arnhem
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth
Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek