zeer klantvriendelijk; meedenkend met je wensen en budget; correcte bejegening; achteraf service;
anonieme vermelding svpRuud uit Arnhem
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
Levert goed en degelijk werkKarel uit Arnhem
Hij belde binnen een paar uur al on advies te geven. Het advies was om met de leverancier/merk van de ramen contact op te nemen. EEn erg vriendelijke man en ik was heel blij met zijn advies.Tamara uit Arnhem
Zeer prettig/vriendelijk. Meedenkend in oplossingen. Gedegen/precies. Pakt verantwoordelijkheid.Jan uit Nijmegen
Een prima vakman! dat gebeurt bijna nooit in Nederland!
Hij denkt aan de wensen van de klant en denkt ook mee aan moeilijk oplossing;
Heerlijk over wat hij kan doen en over de prijs.
Volgens me zijn deze "normale" characteristics voor elke vakman die meer dan 1 jaar ervaring heeft; maar gezien de erg laag kwaliteit van de vakman in nederland, maakt François een unique uitstekende klusserL uit Wageningen
Wij zijn erg blij met zowel het traject als de uiteindelijk invulling. Francois is een vakman die creatief en klantgericht meedenkt over de beste oplossing en ook tussentijds checkt of het traject goed loopt, apart langs kwam om een kleurstaal te checken bijvoorbeeld.
Het was best een technisch lastige klus en we zijn super tevreden zowel met de technische uitvoering, de materialen, de afwerking en de service die we kregen. We kunnen Francois iedereen warm aanbevelen!R. uit Arnhem
François is erg prettig in de omgang. Een heel nette man. Denkt goed mee, stelt veel vragen, komt afspraken na, werkt netjes, communiceert goed. We zijn tevreden met het resultaat! We raden François van harte aan!Miranda uit Driel
na een aanvankelijk wat moeilijke start door een misverstand is alles prima en tot volle tevredenheid verlopen.
Vakkundig en keurig werk, alles netjes achtergelaten en heb daarom meteen een tweede opdracht gegeven.I. uit Arnhem
Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
Een man die heel duidelijk is en er niet om heen draait
Hij overlegt alles met wat die gaat doen en komt met eventuele alternatieven
Een man die serieus werkt met af en toe een grap
Hij werkt veilig en is sociaal
Hij laat net zoals elke werker af een toe een steek vallen maar zal er alles aan doen om het op te lossen
Kortom naar onze ogen een vakman die het zeker kan
Mvg killianspekleKillian uit Arnhem
Francois is super vriendelijk, betrouwbaar en een harde werker. Werkt erg netjes, niet alleen in de ruimte van de werkzaamheden, maar ook in en rondom het huis. Regelt alles netjes. Als er een vroege levering van materiaal komt, zorgt hij dat hij erbij is. Laat niets aan het toeval over. Heeft ons echt de zorgen rondom de verbouwing ontnomen.Paul uit Velp
Aardig man die nauwgezet werkt en niet tevreden is voordat de klant tevreden is. Verder is hij prettig in de omgang: tijdens het uitvoeren van de klussen hebben we gezellig over van alles gepraat.J. uit Nijmegen