Ik zou hem "normaal" definiëren, maar na 8 jaar in Nederland moet ik merken dat François "buiten" normaal is.
Hij is de enige klusman die voldoet aan basis wensen die ik nooit heb gezin in andere (duur of minder duur) vakmannen:
1 Hij snapt wat de klant wil en doet hem best om de wensen van de klant te realiseren;
2 Hij denkt mee aan specifieke oplossingen;
3 Hij is duidelijk in wat hij prima kan doen; gewoon kan doen; en wat gewoon niet kan;
4 Eerlijk vanaf de begin over prijzen en kosten;
5 Hij probeert altijd de klus netjes uitvoeren.Livio uit Wageningen
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom
Francois is super vriendelijk, betrouwbaar en een harde werker. Werkt erg netjes, niet alleen in de ruimte van de werkzaamheden, maar ook in en rondom het huis. Regelt alles netjes. Als er een vroege levering van materiaal komt, zorgt hij dat hij erbij is. Laat niets aan het toeval over. Heeft ons echt de zorgen rondom de verbouwing ontnomen.Paul uit Velp
Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
François is een klussenier die eerlijk aangeeft wat hij wel en niet voor je kan doen.
Hij is niet de goedkoopste maar doet wat hij beloofd.Cees uit Arnhem
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
We hebben lang moeten wachten maar het resultaat is erg mooi geworden.Herman uit Arnhem
Een prima vakman! dat gebeurt bijna nooit in Nederland!
Hij denkt aan de wensen van de klant en denkt ook mee aan moeilijk oplossing;
Heerlijk over wat hij kan doen en over de prijs.
Volgens me zijn deze "normale" characteristics voor elke vakman die meer dan 1 jaar ervaring heeft; maar gezien de erg laag kwaliteit van de vakman in nederland, maakt François een unique uitstekende klusserL uit Wageningen
Helemaal top. Deze man snapt wat het betekent om verantwoordelijkheid te nemen en hoe je een klant blij maakt. Niet klakkeloos een klus uitvoeren maar ons helpen de juiste keuze te maken voor het beste resultaat en dat dan keurig volgens afspraak, binnen de tijd en het budget uitvoeren. Daarnaast ook gewoon een fijn persoon. We zullen François zeker vaker vragen.Laurens uit Arnhem
Lijkt mij een goed vakman. Opdracht niet gegeven ivm de uitvoering op lange termijn door de enorme drukke agenda.Wil uit Doorwerth
Prettig in de omgang, harde werker, vakbekwaam, helder overleg, schappelijk, klussen uitstekend uitgevoerd.Dick uit Arnhem
Een man die heel duidelijk is en er niet om heen draait
Hij overlegt alles met wat die gaat doen en komt met eventuele alternatieven
Een man die serieus werkt met af en toe een grap
Hij werkt veilig en is sociaal
Hij laat net zoals elke werker af een toe een steek vallen maar zal er alles aan doen om het op te lossen
Kortom naar onze ogen een vakman die het zeker kan
Mvg killianspekleKillian uit Arnhem
François is een betrokken persoon die helder en duidelijk communiceert. Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Heeft kennis van zaken en dat is terug te zien in het eindresultaat.Joke uit Oosterbeek
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst