François is een klussenier die eerlijk aangeeft wat hij wel en niet voor je kan doen.
Hij is niet de goedkoopste maar doet wat hij beloofd.Cees uit Arnhem
Netjes gewerkt, en de sanitairklus naar tevredenheid uitgevoerd.Hans uit Arnhem
Plezierig contact en helder en duidelijk in afspraken. Denkt mee in oplossingen en levert kwaliteitGerhard uit Oosterbeek
Aardig man die nauwgezet werkt en niet tevreden is voordat de klant tevreden is. Verder is hij prettig in de omgang: tijdens het uitvoeren van de klussen hebben we gezellig over van alles gepraat.J. uit Nijmegen
Hij is vriendelijk, werkt netjes en overlegt.Heidi uit Arnhem
Vriendelijke en goed meedenkende klusser.Patrick uit Arnhem
François is een hele deskundige, meedenkende,professionele, vriendelijke, precieze vakman!
Ik ben heel blij met de zolderverbouwing die François gedaan heeft.W. uit Elst
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
Levert goed en degelijk werkKarel uit Arnhem
Vakkundige klussenier die meedenkt met de klantG. uit Arnhem
Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst
Perfect. Binnen 1 dag is er contact gelegd. Neemt de tijd ,was duidelijk in zijn communicatie . Vriendelijk en correct.
Zou voor een volgende klus zeker aan hem denken.André uit Arnhem