François is erg prettig in de omgang. Een heel nette man. Denkt goed mee, stelt veel vragen, komt afspraken na, werkt netjes, communiceert goed. We zijn tevreden met het resultaat! We raden François van harte aan!Miranda uit Driel
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
Zeer toegewijde vakman die zorgvuldig zijn werk voorbereid en uiterst klantgericht de klus uitvoert. Denkt goed na over de eventuele verschillende mogelijkheden voor het werk en komt zelf ook met uitstekende alternatieven! Ik zal hem zeker aanbevelen bij anderen, alhoewel ik mij realiseer dat Francois door zijn vakmanschap en klantvriendelijkheid soms maanden tevoren volgeboekt is. Gelukkig weet hij voor mij nog altijd een gaatje te vinden, al is het in zijn -spaarzame- vrije tijd. Ik zou willen dat alle vakmensen zo zouden werken als Francois.Reinoud uit Nijmegen
werkt netjes,
overlegd indien nodig
is correctWilly uit Arnhem
Ik zou hem "normaal" definiëren, maar na 8 jaar in Nederland moet ik merken dat François "buiten" normaal is.
Hij is de enige klusman die voldoet aan basis wensen die ik nooit heb gezin in andere (duur of minder duur) vakmannen:
1 Hij snapt wat de klant wil en doet hem best om de wensen van de klant te realiseren;
2 Hij denkt mee aan specifieke oplossingen;
3 Hij is duidelijk in wat hij prima kan doen; gewoon kan doen; en wat gewoon niet kan;
4 Eerlijk vanaf de begin over prijzen en kosten;
5 Hij probeert altijd de klus netjes uitvoeren.Livio uit Wageningen
Zeer prettig/vriendelijk. Meedenkend in oplossingen. Gedegen/precies. Pakt verantwoordelijkheid.Jan uit Nijmegen
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom
Prima vakman die zijn afspraken nakomtBouko uit Arnhem
De heer Morien is vriendelijk en beleefd, energiek en enthousiast, werkt nauwkeurig, denkt met je mee, overlegt over keuzes die gemaakt moeten worden, werkt netjes en ruimt alles op. Hij vindt het belangrijk dat de klant tevreden is.Berdien uit Arnhem
na een aanvankelijk wat moeilijke start door een misverstand is alles prima en tot volle tevredenheid verlopen.
Vakkundig en keurig werk, alles netjes achtergelaten en heb daarom meteen een tweede opdracht gegeven.I. uit Arnhem
Helemaal top. Deze man snapt wat het betekent om verantwoordelijkheid te nemen en hoe je een klant blij maakt. Niet klakkeloos een klus uitvoeren maar ons helpen de juiste keuze te maken voor het beste resultaat en dat dan keurig volgens afspraak, binnen de tijd en het budget uitvoeren. Daarnaast ook gewoon een fijn persoon. We zullen François zeker vaker vragen.Laurens uit Arnhem
Vakkundig, zeer vriendelijk. Goede communicatie. Kortom, prima. Wij vragen hem zeker terug voor een andere klus.Carolien uit Arnhem
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
Prettig, kwaliteit/vakmanschapTon uit Arnhem
Vriendelijke en goed meedenkende klusser.Patrick uit Arnhem