Francois, is een kundige hardwerkende vakman. Flexibel, duidelijk en communicatief. Wij zijn heel erg blij hoe we gezamelijk dit project hebben kunnen realiseren. Hij denkt mee, doet aanbevelingen en schikt zich in de keuzes die we hebben gemaakt. Voorts werkt hij precies en netjes. Heel erg blij met het resultaat!Marcel uit Oosterbeek
Goede ervaring en vakmanschap van deze Klussenier, deze klussende denkt mee met de opdrachtgever en doet alles in overlegEric uit Arnhem
Mijn ervaring met Francois Morien is uitstekend, hij levert fantastisch werk af, gaat niet eerder weg voordat de klus 100% geklaard is.
Is erg vakkundig en zou hem voor een evt. volgende klus zeker weer benaderen.R uit Arnhem
Reageerde binnen een uur op mijn aanvraag, dat was heel prettig. Erg jammer dat hij het komende half jaar volgeboekt zit.Nicole uit Arnhem
goed werk geleverd, prettig in de omgangNiek uit Opheusden
Prettig in de omgang, harde werker, vakbekwaam, helder overleg, schappelijk, klussen uitstekend uitgevoerd.Dick uit Arnhem
Hij belde binnen een paar uur al on advies te geven. Het advies was om met de leverancier/merk van de ramen contact op te nemen. EEn erg vriendelijke man en ik was heel blij met zijn advies.Tamara uit Arnhem
François kwam de situatie bekijken, stelde vragen over wat mijn wensen en verwachtingen waren en kwam toen met een mogelijke oplossing. Daarna gaf hij mij de ruimte om te bedenken of ik hem al dan niet de opdracht gunde (fijn!). Hij heeft de klus vooral heel gewetensvol uitgevoerd en hij heeft mij voldoende geïnformeerd over wat hij gedaan heeft, hoe en waarom. Een prettige, rustige man in de omgang en een heel mooi resultaat. Kortom: ik ben erg tevreden en heb gisteren aan een vriend die een klusjesman zoekt, François' telefoonnummer doorgegeven. Bedankt!Saskia uit Arnhem
François werkt netjes en is vriendelijk. Werk is binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid afgerond.Ria uit Arnhem
François Morien is: zeer correct naar zijn klanten, vakkundig op het gebied van hang/sluit werk, een rustig en nette werker.I.r.c. uit Oosterbeek
Het contact was er reeds maar sinds Francois bij De Klussenier werkt is dat contact frequenter en altijd bereid onze vragen te beantwoorden en te adviseren wat hij de beste oplossing vindt van ons probleem. Zijn advies is altijd duidelijk, oprecht en eerlijk. Dat was en is onze mening over Francois.
De laatste klus is nagenoeg afgerond en wij zijn blij met zijn fantastische goede inzichten maar ook vooral echt verwonderd dat, ondanks dat e.e.a. best wel wat rommel gaf, wij na zijn vertrek iedere dag er niets van terugvonden. Secuur en mooi vak werk!A. uit Arnhem
Zeer positief, kwam snel, loste ons probleem op en was erg vriendelijk en gaf veel advies. Wij gaan hem vast vaker vragen.Rik uit Elst
Prettig, meedenkend, oplossingsgericht.Jacques uit Elst
Betrouwbaar, vriendelijk, bekwaam en zeer netjes in zijn werk!Kathelijne uit Ellecom